יום שלישי, 25 בינואר 2011

כתיבה אכפתית

תלמידי בית ספר הוברמן היקרים,
לקראת ט''ו בשבט הקרב ובא,
אני רוצה שניצור סביבה ירוקה.
ולכן אני רוצה ביחד עם תלמידי בית הספר לעשות מעשה טוב לסביבה.
בכיתה למדנו את הטקסט :''יערות הגשם''-אנו
צריכים למחזר נייר כי עצי יערות הגשם
נכחדים בלי עצים לא יהיה חמצן ולא תהיה לנו סביבה ירוקה וראות ירוקות.
בטקסט ''איך הצילו החברה להגנת
הטבע והילדים את פרחי הבר?''-אנחנו
צריכים לשמור שתלמידים לא
יקטפו צמחים ויגנו על פרחים מוגנים.
אני חושבת שכולנו צריכים
לעשות מעשה כדי
שבית הספר יהיה בית ספר ירוק,
פורח ונעים לאיכות הסביבה:
צריך לעשות מעשים בבית הספר:
לנקות את הסביבה, לשתול
 צמחים ולנטוע עצים בבית הספר,
לדאוג לתלמידים שיגנו על הסביבה,
לא לקטוף פרחים, למחזר נייר,
סיירת ירוקה- להיות חבר ולדאוג
למען סביבה ירוקה.
לסיכום, בואו נהפוך את בית ספר
 הוברמן לריאה ירוקה ולסביבה נעימה ללמידה.

8 תגובות:

  1. לינה היקרה,יש משפט פתיחה,כתיבה מלאה,יש משפט מסכם ומחזק את חשיבות המעשה האכפתי למען סביבה. בכתיבה שלך יש את כל משצריך בכתיבה.
    אהבתי מאוד את הכתיבה שלך. אורי

    השבמחק
  2. לינה היקרה:
    הקפדת על משפת פתיחה,כתיבה מלאה,וסיום מחזק
    כל הכבוד בברכה שלי

    השבמחק
  3. לינה היקרה,
    מאוד אהבתי בכתיבה שלך את ההתייחסות שלך לטקסטים שלמדנו בכיתה. ביססת את הדעות שלך מהכתוב. כל הכבוד!
    כמו כן, אני מסכימה איתך שצריך להפוך את בית ספר הוברמן לריאה ירוקה יותר.

    השבמחק
  4. ללינה היקרה,
    התיחשת למבנה, תוכן, ולשון
    האבתי מאוד את הכתיבה שלך
    נתנת הרבה דוגמאות האבתי את הדוגמאות שלך
    האבתי את מה שכתבת בסוף בואו נהפוך את בית ספר הוברמן לריאה ירוקה וסביבה נעימה ללמידה נכון כולם צריכים לעשות משהו למען הסביבה.

    השבמחק
  5. אורי שלי וחניתה היקרים:
    תודה לכם על התגובות המעניינות.
    אורי:תגובתך יפה ונכונה אהבתתי אותה לינה.
    שלי:התגובה שלך קצרה מדי את צריכה לכתוב את מה
    אהבת בכתיבה שלי לינה.
    חניתה:התגובה שלך גם מצאה חן בעייני
    ותודה לך שאת מסכימה איתי.
    בברכה לינה.

    השבמחק
  6. מאיה היקרה:
    תודה על תגובתך המעניינת
    נהנתי לקרוא כל אחת ואחת
    מהתגובות אה ודרך אגב
    תוכלו להגיב לי ולילדים אחרים
    בכל מיני רשומות.

    השבמחק
  7. לינה היקרה.
    התייחסת למבנה תוכן ולשון נתנת דוגמאות יפות מאוד. אהבתי את הפתיחה והסיום ואת הכתיבה עצמה תמשיכי כך שרון.

    השבמחק
  8. שרון היקרה:
    תודה על תגובתך
    המעניינת.
    אני שמחה שאהבת
    את הכתיבה שלי.
    לינה.

    השבמחק