יום שלישי, 28 בדצמבר 2010

יום בחיי

עכשיו אני אספר על יום בחיי. יום חמישי. החלטתי לכתוב על יום חמישי כי זה היום הכי עמוס בשבוע בשבילי. קודם אני מתעוררת, אחר כך אני אוכלת ואז אני מצחצחת שיניים. בסוף אני מתלבשת רואה טלוויזיה מסתרקת והולכת לבית הספר. קודם יש לי שיעור מולדת ואז אנגלית אחר כך כישורי חיים ואז שפה אחרי זה שפה ואז דיאלוג ואז אורגנית.כשאני גומרת את יום הלימודים אני חוזרת הביתה אוכלת רואה קצת טלוויזיה ומכינה שיעורים. אחרי 4 שעות אני הולכת לחוג שחיה כשאני חוזרת אני רואה טלוויזיה מתקלחת מצחצחת שיניים והולכת לישון.

3 תגובות:

  1. יפה הלבאי שהיה לי יום כזה [סתם!...}

    השבמחק
  2. יפה הלבאי שהיהי לי יום כזה [סתם!...]

    השבמחק
  3. יפה מאוד אבל אם היית עושה ככה היה הרבה יותר קל לקרוא:
    עכשיו אני אספר על יום בחיי.
    יום חמישי.
    החלטתי לכתוב על יום חמישי וכו'...
    הבנת?

    השבמחק